Nr sprawy:ZO.2.2023 Mikołajki Pomorskie, 2023-06.01
Zaproszenie do złożenia oferty
Dla zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000zł”.
Zamawiający;
Szkoła Podstawowa
ul. Szreibera 10-12,
82-433 Mikołajki Pomorskie
Zapraszam do złożenia oferty w postepowaniu o udzielenie zamówienia na „Montaż wraz z materiałami bramy przeciwpożarowej oraz przystosowanie i utwardzenie wjazdu”.
1.Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
2.Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o wartości poniżej 130 000 złotych netto stosownie do art. 2 ust. 1ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.); prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2021 Dyrektora Szkoły Podstawowej w Mikołajkach Pomorskich z dnia 23 lutego 2021r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Szkołę Podstawową w Mikołajkach Pomorskich , których wartość nie przekracza 130 000 zł. netto.
3.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Demontaż i montaż opraw oświetleniowych, montaż głównego wyłącznika prądu w budynku piętrowym Szkoły Podstawowej w Mikołajkach Pomorskich.
4.Termin realizacji zamówienia:
do 31 sierpnia 2023r.
5. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego- Szkole Podstawowej w Mikołajkach Pomorskich, ul. Szreibera 10-12, 82-433 Mikołajki Pomorskie, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej:
e-mail: zsmp@wp.pl
6. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć osobiście, listownie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zaproszenia, lub na adres e-mail na adres inwestycje@mikolajkipomorskie.pl
w terminie do dnia 10.06.2023 r. do godziny 15,00 w siedzibie Szkoły Podstawowe w Mikołajkach Pomorskich, ul. Szreibera 12-14, 82-433 Mikołajki Pomorskie, ( sekretariat) lub na adres e-mail na adres zsmp@wp.pl
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz oferty na załączonym druku.
Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę netto. VAT 23 %, brutto
- cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności umowy.
7.Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
Cena 100 %
8.Sposób rozliczenia /płatności:
Na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT lub rachunków .Płatność nastąpi w ciągu 21 dni.
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postepowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
10.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę ( firmę), siedzibę wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z podaniem ceny wybranej oferty zostanie przesłana pisemnie na adres wykonawcy, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert.
11.Informacja o terminie podpisania umowy:
W terminie do 10 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
12.Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję,:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mikołajkach Pomorskich Joanna Żywicka Mikołajki Pomorskie, 2023.06.01
|